Το ¨”ταξίδι” μας στο διαδίκτυο, από τις 3 Σεπτέμβρη 2024, συνεχίζεται στη νέα ιστοσελίδα του Σχολείου. Θα μας συναντήσετε ΕΔΩ
Συντάκτης: 49dimpat
Γιορτή λήξης διδακτικού έτους – Πρόσκληση
Την Τετάρτη 12 Ιούνη , στις 8 το βράδυ, σας περιμένουμε στην αυλή του Σχολείου για να γιορτάσουμε το κλείσιμο μιας ακόμη χρονιάς, να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της Στ΄και … να γίνουμε όλοι μαζί παιδιά!
Γιορτή της μητέρας
Ήρθε στον ύπνο μου η μάνα μου
«Διψάς;» με ρώτησε
«Όχι μαμά»
«Κρυώνεις;»
«Όχι μαμά»
«Τότε δε με χρειάζεσαι, φεύγω»
«Σε χρειάζομαι,
γιατί αλλιώς θα πάψω να ’μαι παιδί, μάνα» της είπα
κι έμεινε.
Γ. Λ. Οικονόμου, «Για το άλφα της στέρησης» (εκδ. Κύμα, 2021)
«Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό»
Στις 6 Μαρτίου, “Ημέρα ενάντια στη σχολική βία και στον σχολικό εκφοβισμό”, οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης συμμετείχαν στη δράση : «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό». Η συγκεκριμένη δράση είχε σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών, των μελών της σχολικής κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα ενάντια στη βία και στον σχολικό εκφοβισμό. Ένα από τα πλέον σημαντικά βήματα στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση της βίας είναι να μιλήσουν τα «θύματα» γι’ αυτή, να «σπάσουν» τη σιωπή τους. Οι μαθητές/τριες στην νέα πλατεία Ανθούπολης παρουσίασαν τα δρώμενά τους, σε συνεργασία με το 34ο και 59ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Α.
Οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024, και ώρα 8:20΄- 9:00΄ή 13:20΄- 14:00΄, τις ημέρες λειτουργίας του Σχολείου.
Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2018 έως και 31-12-2018.
Β. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας (δεν απαιτείται η προσκόμισή του, θα αναζητηθεί από τη σχολική μονάδα)
β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ: χορηγείται το έντυπο από τη σχολική μονάδα ή αντλείται από το διαδίκτυο [ΕΔΩ] και συμπληρώνεται από τον / την παιδίατρο που παρακολουθεί το παιδί)
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας. Συγκεκριμένα:
- Ε1 &
- Λογαριασμό παρόχου ηλεκτρικού ρεύματοςή Λογαριασμό ΔΕΥΑΠ
ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό (για τα νήπια που φοιτούν στο συστεγαζόμενο 48ο Νηπιαγωγείο Πατρών θα αναζητηθούν από την σχολική μονάδα)
Γ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ 49ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Η περιφέρεια του Σχολείου περιλαμβάνει την περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:
- Ηρώων Πολυτεχνείου από Πλαζ ως Κανελλοπούλου,
- Κανελλοπούλου 1-111 (μονοί αριθμοί),
- Κωνσταντίνου Κούμα από ΝΕΟ Πατρών – Αθηνών έως Μελανίππου,
- Μελανίππου από Κ. Κούμα έως Φαναριωτών
- Φαναριωτών
- Ευήνου και αγροτική περιοχή ως Πλαζ
Το 49ο ταξιδεύει στην Ταϊλάνδη
Συνοδευόμενες από τις ευχές μας για καλή επιτυχία, αναχωρούν δύο μαθήτριες του Σχολείου μας για την Ταϊλάνδη όπου θα πάρουν μέρος στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που θα πραγματοποιηθεί από τις 16 ως τις 18 Νοεμβρίου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες που θα συμμετέχουν στον διαγωνισμό θα κατασκευάσουν ρομπότ σχετικά με την καλλιέργεια, τη διανομή και την κατανάλωση της τροφής.
Σας ευχόμαστε το καλύτερο!
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/505434
Εβδομάδα εθελοντισμού
Το σχολείο μας για τρίτη συνεχή χρονιά συμμετέχει στο πρόγραμμα για τον Εθελοντισμό και την Ενεργό Πολιτειότητα “Νοιάζομαι και Δρω” που υποστηρίζεται από το Τμήμα Αγωγής Υγείας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.
Στο πλαίσιο της εβδομάδας εθελοντισμού οργανώσαμε δράσεις που στόχευαν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την ανακύκλωση ως διαδικασία για την προστασία του περιβάλλοντος.
Έτσι λοιπόν φτιάξαμε αφίσες που μοιράστηκαν σε όλους τους μαθητές του σχολείου με ταυτόχρονη ενημέρωση για το τι είναι ανακύκλωση και τα οφέλη της για τον άνθρωπο. Παίξαμε παιχνίδια λέξεων στην τάξη σχετικά με το θέμα αυτό, καθαρίσαμε τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου μας και το κοντινό πάρκο και οργανώσαμε και παίξαμε με τους μικρούς συμμαθητές μας μία σκυταλοδρομία ανακύκλωσης.
Όλοι βγήκαμε κερδισμένοι από τις δράσεις μας αυτές μα ο μεγάλος νικητής είναι η συνειδητοποίηση ότι όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε στην προστασία του περιβάλλοντος!
Γαλλο-ελληνικό πρωινό στο σχολείο μας!
Γαλλο-ελληνικό πρωινό στο σχολείο μας!
(με τη δασκάλα γαλλικής γλώσσας κα.Νίκη Παρασκευιώτου)
C’est l’Heure de prendre un bon petit déjeuner
Grec–français
que les élèves de sixième ont préparé.
Commencez la journée avec un petit déjeuner complet et équilibré!
N’oubliez pas le goûter à dix heures du matin!
Ήρθε η ώρα να έχουμε ένα καλό γαλλο-ελληνικό πρωινό
που οι μαθητές της έκτης τάξης έχουν προετοιμαστεί.
Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό!
Μην ξεχάσετε να το δοκιμάσετε στις δέκα το πρωί!
Ένας γάμος γεμάτος κομφετί!
Έναν γάμο διαφορετικό από τους παραδοσιακούς παρουσίασαν οι μαθητές της Στ΄τάξης του σχολείου μας την τελευταία Παρασκευή της Αποκριάς. Καλεσμένοι ήταν όλοι οι μαθητές μας αλλά και οι μικροί μας φίλοι από το 48ο Νηπιαγωγείο Πάτρας.
Ο “Αποκριάτικος γάμος” είναι ένα δρώμενο με κωμικά στοιχεία γραμμένο σε έμμετρο λόγο από τη θεατρολόγο του σχολείου μας κ. Αγγελική Γεωργακοπούλου, η οποία επιμελήθηκε την όλη δράση.
Τα παιδιά γέλασαν , χόρεψαν, χάρηκαν και πρόσθεσαν μια ακόμα ανάμνηση στα χρόνια του δημοτικού που σε λίγο θα αφήσουν πίσω τους.
349΄Ακόμα
“349΄ακόμα”
Τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου2018 οι μαθητές των Δ΄ και Στ΄ τάξεων παρακολούθησαν το Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα -Παράσταση του θεάτρου φόρουμ “349΄ακόμα”. Τα μέλη της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑΙθέΑ, κος Γιώργος Μπεκιάρης και οι φοιτητές του τμήματος Θεατρικών Σπουδών Γιάννης Κουτρουμάνης,Νίκη Φραγκέλη και Χρήστος Μπουρνάκας, επισκέφτηκαν το σχολείο μας στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας “ 349΄ακόμα” που υλοποιείται φέτος από τους μαθητές των παραπάνω τάξεων, προκειμένου να κατανοήσουν το φαινόμενο της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού και να ευαισθητοποιηθούν.
349΄ είναι ο χρόνος που τα παιδιά βρίσκονται μια συνηθισμένη μέρα στο σχολείο. Έτσι με βιωματικό τρόπο, μέσα από αυτοσχεδιασμούς και δραματικές ασκήσεις, γνώρισαν αιτίες που οδηγούν στην εκδήλωση των περιστατικών που οδηγούν στη Σχολική Βία, κατανόησαν τους ρόλους θύτη-θύματος- παρατηρητή και τις επιπτώσεις όλων αυτών στη σχολική κοινότητα.
.
Οι μαθητές μας πραγματικά απόλαυσαν την εντυπωσιακή παράσταση γνωρίζοντας θετικά πρότυπα συμπεριφοράς μέσα από τη συνεργασία και το παιχνίδι.
Υπεύθυνες του προγράμματος “349΄ακόμα” για το σχολείο μας: Μαρία Κόρδα και Λεωνίς Σαμαρτζή
Συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί: Γεωργία Ρηγοπούλου και Μαρία Κεϊμαλή .